بلاگ

Producer Medium درباره تغییرات نسل بعدی صحبت می کند.

نسل نهم کنسول ها تغییرات بصری و گرافیکی قابل توجهی را در گیمرها ایجاد می کنند. تغییرات ناشی از سخت افزار قدرتمند این کنسول ها و فناوری های پیشرفته. علاوه بر این ، CPU و GPU کنسول های نسل بعدی و پشتیبانی از سری PlayStation 5 و Xbox S / X از فناوری ردیابی پرتو باید ذکر شود. اخیراً ، تولید کننده Medium در مورد تغییرات پیش رو صحبت می کند. با ما همراه باشید.

طبق گفته Jacek Zieba از استودیوی loober Team Studios و تهیه کننده بازی ترسناک Medium ، توسعه سخت افزاری نسل نهم بازی های ویدیویی یک جهش بصری مشابه پیشرفت نسل های قبلی نخواهد بود و در عوض آزادی عمل بیشتر خواهد بود. به توسعه دهندگان قدرت طراحی گیم پلی را می دهد:

بازی ها در کل بهتر به نظر می رسند ، اما این یک جهش کیفی تعجب آور نیست ، مانند آنچه از پلی استیشن 2 به پلی استیشن 3 به پلی استیشن 4 یا از ایکس باکس به ایکس باکس 360 ایکس باکس وان اتفاق افتاد. قابلیت پردازش و سخت افزار بهتر قطعاً می تواند به شکوفایی ایده ها و مفاهیم جدید کمک کند و شامل هوش مصنوعی بهتر ، جزئیات دقیق تر یا پیشرفت سریعتر سازندگان خواهد بود. این کمک می کند تا فرصتی برای آزادی خلاقیت فراهم شود. مانند گیم پلی بازی Medium Dual-Reality.

پس از تأخیر این بازی ، تاریخ انتشار آن به 9 بهمن 1399 (8 ژانویه 2020) تغییر یافت. این نسخه از سری Xbox / X و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود و توسعه دهندگان فعلاً برنامه ای برای انتشار بازی روی پلی استیشن 5 ندارند.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید