بلاگ

چگونه انیمیشن های جذاب بسازیم

اگر به انیمیشن علاقه دارید ، می دانید که یک طراح گرافیک زمان زیادی را صرف انیمیشن اشکال می کند. حتی اگر آنها بخواهند کار را سریعتر انجام دهند ، ممکن است در نهایت مشاغل بی فایده ایجاد کنند. در این قسمت از آموزش انیمیشن ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با استفاده از افتر افکت در زمان کمتری و با کیفیت بالاتر این کار را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انیمیشن ، ادامه این مقاله را بخوانید.

برای آموزش ساخت انیمیشن ، من قصد دارم بزرگترین شگرد خود را در ایجاد یک شکل جامد و مخدوش هر بار به شما نشان دهم. وقتی تغییرات و تغییراتی اتفاق می افتد – و اتفاق می افتد – این روش کنترل کاملی به شما می دهد تا بتوانید به سرعت زمان و مسافت را تنظیم کنید.
در پایان این دوره آموزش انیمیشن ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اشکال خود را بهتر کنترل کنید ، بنابراین می توانید بر روی اصول انیمیشن تمرکز کنید نه اینکه دائما با نرم افزار درگیر شوید و دائما به دنبال پلاگین باشید.

مربع ها ، نه دایره ها
در این دوره آموزش انیمیشن ، ما از اصول انیمیشن – کدو تنبل و کشش ، پیش بینی و اغراق – برای تحریک یک توپ سالم استفاده خواهیم کرد. این یک فرم و جریان بسیار ساده است ، اما خواهید دید که چگونه چند تغییر در گردش کار باعث می شود که کل روند به حداکثر کارآیی برسد.
اول ، ما به یک مورد کاملا جدید نیاز داریم:
1080×1080
24 فریم در ثانیه
مدت زمان یک ثانیه
از آنجا که می دانیم در حالی که متحرک سازی را یاد می گیریم ، یک دایره ایجاد می کنیم ، فقط به ابزار شکل بروید و بیضی بگیرید … اما امروز چنین کاری نخواهیم کرد. به جای آن یک مستطیل بگیرید. من به آن اعتقاد دارم
هنگام رسم شکل Shift را نگه دارید تا یک مربع کامل بدست آورید. سپس روی لایه خود کلیک می کنم ، به مکانها می روم و آنها را به X و Y تقسیم می کنم. امروز فقط روی موقعیت Y تمرکز خواهیم کرد. من می خواهم این گزاف گویی اولیه را ایجاد کنم ، بنابراین در ابتدا کلیدهای فرمت را تنظیم نمی کنم. یافتن فریم های مناسب برای انیمیشن خود به زمان و تجربه نیاز دارد و با تمرین بهتر خواهید شد.
صفحه کلید را تنظیم می کنم ، 8 فریم به جلو حرکت می کنم ، سپس در حالی که SHIFT را نگه داشته اید ، شی را می کشم و صفحه کلید دیگری اضافه می کنم.
اگر اولین keyframe را کپی کرده و بعداً آن را 8 فریم جایگذاری کنم …
ما اکنون یک شکل توپ عالی و یک گزاف گویی تمیز و زیبا داریم … که وحشتناک به نظر می رسد. اکنون که بنیان محکمی داریم ، بیایید انیمیشن خود را بسازیم.
ویرایشگر نمودار دریافت کنید
می خواهم موقعیت Y را کلیک کرده و ویرایشگر نمودار را وارد کنم. من می خواهم جدول مراجعه و جدول مقدار را بزرگ کنم. من می توانم به دستگیره های Bezier چنگ بزنم و حرکت را تغییر دهم تا کمی طبیعی تر شود. یک برگشت خوب باید ابتدا سریع حرکت کند ، قسمت فوقانی آن را سبک کند (سپس یک سیستم تعلیق شیرین بدست آورد) و سپس از جاذبه برای سرعت بخشیدن سریع استفاده کنید. ما الان چیز بهتری داریم ، اما احساس درستی نیست. این بدان معنی است که ما باید کدو سبز را اضافه کرده و کشش دهیم

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید