بلاگ

پروژه های بعد از آموزش طراحی کاراکتر

طراحی شخصیت می تواند هم در پروژه های شخصی و هم در پروژه های حرفه ای اعمال شود. این شخصیت می تواند یک خرس باشد که در متن یک مارک چند ملیتی کار می کند ، یا می تواند به سادگی از یک شخصیت شناخته شده در فرهنگ پاپ الهام گرفته شود. دومی را معمولاً چیز  می نامند. شخصیت “میکی رت” اولین بار در اوایل دهه 1970 به عنوان یک کمیک زیرزمینی برانداز ظاهر شد که از کودکی لذت می بردم. بسیاری از هنرمندان طی سالهای گذشته رویکرد خاص خود را با این شخصیت در پیش گرفته اند و در این مطلب آموزش طراحی کاراکتر میخواهیم به همین مواردی که در این جاها از آن استفاده شده است بپردازیم.

این پست چهارمین روز از جلسه تصویرگری شخصیت ما است. صندلی های خلاقانه
نقاشی خشن
اگرچه صنعت ما به صورت دیجیتالی هدایت می شود ، اما ایده ها هنوز به بهترین وجه به روش آنالوگ توسعه می یابند در هر صورت پیشنهاد ما به شما آموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور میباشد. به این معنی که شما همیشه باید ایده های خود را با طرح ریزی تحقیقات بصری خود قبل از پرش به کامپیوتر پردازش کنید.

اگر در حال ایجاد یک تقلید مسخره مانند “میکی موش” هستید ، یک مرجع خوب یک امر ضروری است. اما با شخصیت من می خواستم خصوصیات زیبایی شناختی شخصی خودم را از مشتری هایم به او القا کنم که کلیشه براندازی را تقویت می کند. با طراحی شخصیت ، کلیشه های بصری قابل تشخیص چیز خوبی است.

وقتی من از اصطلاح “کلیشه” استفاده می کنم ، در مورد ویژگی های خاصی صحبت می کنم که چیزی را به آنچه هست تبدیل می کند. به عنوان مثال ، اگر در کوچه گربه ای می کشید ، گوش ها باید برگشته و گرد نشوند و غیره.

این کمک می کند تا هنر شما با استفاده از کاغذ پوست یا کاغذ ردیابی تقریباً ترسیم شود. این را با یک میز روشن ترکیب کنید و انجام تنظیمات ، رنگ آمیزی مجدد ، پاک کردن بسیار ساده تر است تا زمانی که در کل ترکیب مرتب شوید.

01_ ثبت نام_خشن
طرح صاف شده
هنگامی که “طرح خشن” خود را تمام کردید ، باید آن را با دقت بیشتری ترسیم کنید. این مرحله را به عنوان یک درایو پایه برای ساخت بردار خود در نظر بگیرید. آنچه شما انجام می دهید این است که دقیقاً نحوه ساخت اشکال برداری را در طرح نقاشی خود ترسیم کنید.

به شما این امکان را می دهد که قبل از شروع ساخت اشکال وکتور خود ببینید که هنر شما چگونه به نظر می رسد. این در وقت شما صرفه جویی می کند زیرا شما تمام حدس ها را از نظر مرحله ساخت حذف می کنید ، شما به سادگی در حال ایجاد مواردی هستید که قبلاً در “طرح تصفیه شده” خود از قبل تعریف کرده اید.

من معمولاً سعی می کنم هنر خود را بزرگتر از آنچه لازم دارم یا 100٪ نقاشی کنم. من همچنین نقاشی تصفیه شده خود را با استفاده از یک مداد مکانیکی ترسیم می کنم تا کار خط من خوب و واضح باشد ، بنابراین وقتی می خواهم از آن به عنوان الگوی خود برای ساختن در بالای نقشه خود استفاده کنم ، به عنوان نقشه راه بردار من عمل می کند.

توجه کنید که چگونه هنر خود را با در نظر گرفتن “اشکال” نقاشی می کنم. این مهم است زیرا وقتی می خواهم آن را بسازم ، با استفاده از اشکال و نه یک خط می سازم.

02_ تنظیم_ برنامه
بردارهای ساختمانی
اگر هنر خود را با استفاده از “طرح صاف شده” خود دقیق ترسیم کرده اید ، کافی است آن را اسکن کرده ، در نقشه طراحی خود قرار دهید و روی لایه خودش قفل کنید. از آن زمان ، همه چیز به ساختن هنر در وکتورها به دنبال نقاشی دقیق شما به عنوان الگویی برای ساخت اشکال وکتور برمی گردد.

من می خواهم قبل از شروع به رنگ آمیزی ، اشکال بردار خود را تمام کنم. بنابراین من ابتدا تمام مسیرهای برداری خود را ایجاد می کنم ، آنها را تنظیم می کنم تا همه چیز دقیقاً همانطور که می خواهم باشد.

برای ایجاد چنین شخصیت های هنری در برنامه نقاشی شما دو روش اساسی وجود دارد. نقطه به نقطه ، منحنی های حاشیه ای را مانند آنچه در اینجا نشان داده شده است ، متناسب با کارهای هنری خود تنظیم کنید. روش دوم در قسمت بعدی زیر پوشش داده خواهد شد.

03_ برداران ساخت و ساز
روشهای ساخت
همه ساخت و سازها نباید با ابزار pen انجام شود. روش دیگر برای ساخت اشکال بردار “ساختمان سازی” نام دارد.

هنر برداری که در چشم می بینید ، دکمه ها ، سوراخ کفش و حلقه گوش همه با استفاده از روش های “شکل سازی” ایجاد شده اند. به عنوان مثال ، من زبان را فقط با کمک “ابزار بیضی” و “پالت PathFinder” در دهان این شخصیت ها ایجاد کردم.

طراحی زبان تصفیه شده من.
چهار شکل اصلی بیضی شکل برای ایجاد نقاشی من.
با استفاده از پالت رنگ PathFinder دو شکل بیضی شکل و “منهای جلو” را انتخاب کنید.
با استفاده از پالت رنگ PathFinder دو شکل بیضی و “یک” را انتخاب کنید.
دو شکل بیضی باقیمانده را انتخاب کرده و با استفاده از پالت رنگ PathFinder “تلاقی” کنید.
یک شکل برداری محدود که توسط شکل ساختمان ایجاد شده است.
04_ روشهای_ساخت
به جزئیات توجه کنید
حتی اگر همه هنرهای خود را قبل از ساختن آنها نقاشی کنید ، با گذراندن کل مراحل خلاقیت ، هنوز جای پیشرفت هنر شما وجود دارد. بنابراین بیاموزید که هنر خود را بسنجید ، مدیر هنری خود شوید و به دنبال مناطقی باشید که بتوانید خود را با آن سازگار کنید و پیشرفت کنید.

من متوجه شدم که منحنی های چشم کاملاً صاف بوده و لبه آن بیش از حد در نقطه مخروطی است. بنابراین وارد شدم و منحنی های bezier را تنظیم کردم تا اشکال برداری را اصلاح کرده و روشنایی را بهبود بخشد. این عادت خلاقانه خوبی برای ورود به آن است.

05_ جزئیات_توجه_پرداخت
رنگ ، لهجه ها و سایه زدن
بعد از اینکه هنر اصلی خود را به پایان رساندم ، من پالت رنگ خود را درک می کنم و شروع به پر کردن اشکال بردار خود با رنگ می کنم ، مخلوط هایی را برای عمق و جزئیات ایجاد می کنم.

حتی اگر من هنر خود را بصورت دیجیتالی می سازم ، در تمام مراحل خلاقیت هنوز بین روش های آنالوگ و دیجیتال رفت و برگشت می کنم. من نسخه اصلی خود را چاپ می کنم

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید