بلاگ

ماسک زدن و اشکال اساسی در آموزش افتر افکت

بیایید یاد بگیریم که چگونه ماسک درست کنیم. اولین سوال این است که پوشش چیست؟ فرایند گفتن افتر افکت ها انتخاب قسمت خاصی از لایه ای است که روی آن کار می کنید. برای ایجاد ماسک ، به ابزار Rectangle بروید یا از کلید میانبر Q استفاده کنید. سپس مکان نما باید مانند فضا باشد.

با click on here می توانید به سایر آموزش ها دسترسی داتشه باشید.

بنابراین اکنون این قسمت از کلیپ را می خواهیم و سایر قسمت ها مشخص است. اما حتی پس از انتخاب یک صفحه ، باز هم می توانیم صفحه را تغییر دهیم. علاوه بر تغییر شکل و صدای لیست کشویی ما ، ما یک اسلایدر جدید نیز داریم که اکنون Masks نام دارد. مثلث را بکشید ، سپس بعدی را بکشید ، و کیفیت هایی را می بینیم که می توانند بر روی صورت تأثیر بگذارند.

مسیر ماسک ، پر ماسک ، تیرگی ماسک و پسوند ماسک. بیایید سریع هر یک از آنها را بررسی کنیم. مسیر ماسک به سادگی به محل ماسک اشاره دارد و به شما امکان می دهد آن را با استفاده از کرونومتر قاب اصلی متحرک کنید همانطور که در مثال ما در زمینه متحرک سازی فیلم از صفحه مناسب است. اگر یک قاب کلیدی درست کنیم و سپس به جلو حرکت کنیم و موقعیت ماسک را تغییر دهیم ، می توانیم ببینیم که در آن جهت متحرک است.

بعدی ماسک پر است و در طول زندگی حرفه ای شما بعد از اثرات اغلب از آن استفاده می شود. کاری که واقعاً انجام می دهد این است که به تدریج لبه های انتخاب شده را کمرنگ می کند و چه کارهایی را انجام نمی دهد تا بیشتر از یک شیب به جای لبه سخت باشد.

تیرگی ماسک به سادگی به مات بودن هر چیزی در داخل ماسک اشاره دارد.

در آخر ، پهن شدن ماسک ها به شما امکان می دهد ناحیه ماسک را کوچکتر یا بزرگتر کنید. اما چرا به جای اینکه فقط یک طرح کلی جدید ترسیم کنیم ، ماسک را از این طریق بزرگ کنیم؟ خوب شاید شما قبلاً آن را انیمیشن کرده اید و کارهای زیادی با این ماسک انجام داده اید ، سپس آن را پر می کنید و می فهمید که انتخاب کمی بیش از حد است ، اما شما نمی خواهید دوباره برگردید و همه این کارها را دوباره انجام دهید. بنابراین به شما این امکان را می دهد که تمام کارهایی را که انجام داده اید حفظ کنید ، اما فقط یک تغییر ثانویه برای کامل شدن آن انجام دهید.

بزرگ. اما آخرین چیزی وجود دارد که می خواهیم به آن اشاره کنیم. ماسک ها می توانند آنچه درونشان است را انتخاب کنند ، اما آنها می توانند آنچه را که در خارج است نیز انتخاب کنند. اگر اینجا به بالای قسمت ماسک برویم ، می توانیم ببینیم که یک جعبه علامت “Invert” وجود دارد. اگر آن را انتخاب کنیم ، می بینیم که اکنون ماسک ما وارونه است ، بنابراین قسمت داخلی آن شفاف است ، اما قسمت بیرونی آن قابل مشاهده است. همچنین می توانید به جای افزودن ، عملکرد آن را به حالت کاهشی تغییر دهید و کار مشابهی انجام دهید. گزینه های تهویه مطبوع دیگری نیز وجود دارد که احتمالاً کمتر استفاده خواهید کرد ، اما اگر می خواهید ببینید چه کاری انجام می دهند ، می توانید با آنها بازی کنید. در آخر ، می توانید با انتخاب گزینه “هیچکدام” ماسک را خاموش کنید. این کار تمام کارهایی را که شما انجام داده اید در مقابل ماسک نگه می دارد ، اما به سادگی آن را غیرفعال می کند.

اما لازم نیست فقط از مستطیل ها استفاده کنید تا با آنها لباس مبدل کنید. اگر دوباره به ابزار مستطیل برگردیم و آن را کلیک کرده و نگه داریم ، می بینیم که یک دسته ابزار مختلف داریم که می توانیم انتخاب کنیم. ما یک ابزار بیضی داریم. ما حتی یک ابزار چند ضلعی داریم که وقتی آن را دراز کنید و نگه دارید ، می توانید با نگه داشتن کلیدها و فلش به سمت بالا یا پایین ، کدام شی جانبی را بخواهید تا به آن امتیاز کم یا زیاد بدهد.

اما غیر از این ما ابزار قلم داریم. این ابزار به ما امکان می دهد ماسکی درست کنیم که کاملاً رایگان باشد و به هر شکلی که فکرش را بکنیم باشد. آن را فشار دهید یا با استفاده از کلید میانبر G انتخاب کنید ، و ما می توانیم همه چیز را آماده کنیم. حتی یک شکل واقعا عجیب و غریب. برای انجام این کار ، لایه خود را برجسته کنید و هر بار که بر روی Viewer کلیک می کنید ، یک نقطه را مشخص می کنید و سپس هر بار که با کلیک دیگر کلیک می کنید ، این نقطه به نقطه قبلی متصل می شود. همین کار را ادامه دهید تا یک شکل کامل ایجاد کنید و سپس اولین نقطه را وصل کنید.

شاید از خود بپرسید که چرا شما همیشه می خواهید چنین شکل عجیبی را به جای شکل هندسی کامل ایجاد کنید. یکی از دلایل این امر این است که آیا شما می خواهید برای یک فرد روتوسکوپ کنید و به مرور حرکات او را ردیابی کنید. اگر علاقه مند هستید ، ما ویدیویی برای این کار داریم که در آن توضیح داده ایم که rotoscoping چیست و چگونه آن را به طور موثر انجام دهید.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید