بلاگ

صحبت های طراح Ratchet & Clank در مورد پلی‌استیشن ۵

مارکوس اسمیت ، مدیر استودیوی Insomniac ، درباره تغییراتی که کنسول PlayStation 5 در عملیات تولید خود ایجاد کرده صحبت کرد.

بدون شک یکی از بزرگترین عناوین آن زمان انتشار Marvel’s Spider-Man PlayStation 5 از استودیوی Insomniac بود. یک اتاق در کالیفرنیا به لطف Ratchet & Clank: Rift Apart در سال 2021 با سونی ادغام می شود. به جای سرگرمی های موجود در پلی استیشن 4 و 5 ، این عنوان جدید به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی می شود.

مارکوس اسمیت امروز در مصاحبه با GamesRadar توضیح داد که کنسول پلی استیشن 5 تغییرات زیادی در تولید Ratchet & Clank: Rift Apart ایجاد کرده است. او توضیح داد:

در استودیوی Insomniac ، ما مجموعه ای از تکنیک های بازی به نام “بهترین راه” را داشتیم که کاملاً به لطف قابلیت های جدید تولید کنسول تغییر کرده است. در حالی که به نظر می رسد بسیاری از ابزارهای جدید یک بعد اضافه شده هستند ، اما کار برای پلی استیشن 5 تفاوت در نحوه کار ما را ایجاد می کند. از بارگذاری سریع تا طراحی صوتی سه بعدی ، همه چیز تغییر کرده است. نکته جالب این است که ما هنوز در مراحل اولیه شناسایی و ایجاد یک موضوع برای این تسلیت ها هستیم و برای استفاده کامل از این تسلیت ها هنوز مسیری طولانی در پیش است. وقتی می دانید همه چیز خوب است خنده دار است. سلاح ها اغلب در خط مقدم مدل تجربه Ratchet قرار دارند و DualSense ابزارهای جدید و قدرتمندی را در اختیار ما قرار می دهد تا سلاح های خود را تقویت کنیم. در اینجا نشان دادن اقتدار مهم است ، زیرا سلاح های ما بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. در برخی موارد ، ویژگی های اضافی و جدیدی را فراهم می کند. با کشیدن یا کشیدن ماشه کوچک ، راهی به ما داده شد تا عملکرد سلاح را تغییر دهیم که قبلاً امکان پذیر نبود ، زیرا خود ماشه قادر به بازخورد نبود.

Ratchet & Clank: Rift Apart تاریخ انتشار ندارد اما انتظار می رود نیمه اول امسال برای کنسول پلی استیشن 5 باز شود.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید