بلاگ

صحبت های سازندگان در مورد مبارزات و ساختار بازی Chronos: Before the Ashes

این بازی یکی از بازی های غافلگیر کننده سال 2019 بود. البته ، این بازی یکی از عناوین پر سر و صدا سال نبود ، اما امکان دستیابی به تعداد زیادی بازیکن فعال و وفادار وجود داشت و بازخورد مثبت بازیکن از آن سال افزایش یافته است. من خواهم. Gunfire Games ، سازندگان بازی و ناشران بازی THQ Nordic به وضوح علاقه مند بودند که زمان بیشتری را در دنیای خاکستر سپری کنند و حرکت بعدی آنها بسیار جالب بود. آنها تصمیم گرفته اند Chronos: efore the Ashes را آزاد کنند. این اولین قسمت از Remnant است. Chronos در اصل یک بازی واقعیت مجازی بود که در سال 2016 معرفی شد ، اما پروژه به نوعی تبدیل به Chronos: efore the Ashes شد. Chronos: efore the Ashes دارای سیستم جنگی مانند سری Souls است و یکی از بازی هایی است که نباید دست کم گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی و آنچه از Chronos: efore the Ashes انتظار می رود ، مصاحبه ای با John Pearl از Reinhard Pollice ، مدیر طراحی بازی و تهیه کننده اجرایی را بخوانید.

آنها (Gunfire Games و Tiachkio Nordic) کمی بعد تصمیم گرفتند Chronos: efore the Ashes را منتشر کنند ، که دنباله بازی Remnant است. Chronos در اصل یک بازی واقعیت مجازی بود که در سال 2016 معرفی شد ، اما این پروژه به نوعی تبدیل به Chronos: efore the Ashes شده است.

Chronos: efore the Ashes در واقع تحول Chronos 2016 است. بنابراین چه تغییراتی در تبدیل Chronos به این بازی ایجاد کرده اید و این بازی پیش از بازی Remnant: efore the Ashes چه تاثیری در تصمیمات شما دارد؟

داستان Remnant در واقع چند ماه پس از Chronos اتفاق می افتد ، و ما در حال ساخت داستان و دنیای Chronos بودیم و در حال توسعه Remnant بودیم. این بدان معنی است که در Remnant ، ایده هایی را که در Chronos شروع کرده ایم کشف و گسترش می دهیم. پیروی از این استراتژی به این معنی بود که دیگر نیازی به ایجاد تغییرات اساسی در Remnant نداریم و فقط به طور رسمی چند مورد را نام بردیم. نمونه آن دنیای سنگ است. در Chronos این مکان هیچ نامی ندارد اما در Remnant نامی برای آن انتخاب می کنیم.

آیا حذف عنصر VR از Chronos ضربه ای به تجربه کلی بازی بوده است؟

بزرگترین تغییر در مقایسه با نسخه VR ، زاویه دوربین بازی است. واقعیت مجازی Chronos یکی از عناوینی بود که Oculus Rift راه اندازی کرد و ما وظیفه داشتیم یک عنوان واقعیت مجازی بسازیم که باعث پرت شدن حواس بازیکنان نشود. راه حل ما دوربین های ثابت در دنیای بازی بود که با حرکت شما تغییر کرد. اگر نسخه VR Chronos را تجربه نکردید ، شبیه نسخه قبلی Resident Evils بود. ما با سر بازیکنان مانند دوربین رفتار می کنیم. آنها می توانستند دوربین را بچرخانند ، اما نمی توانند حرکت کنند. این یک راه حل عالی بود و باعث شد تجربه بازی بسیار بهتر شود. در Chronos: قبل از خاکستر ، ما دوربین اکشن کلاسیک را انتخاب کردیم که عملکرد بازیکن را به صورت سوم شخص دنبال می کند. ما همچنین رابط کاربری زیادی را تغییر دادیم.

شما Chronos: efore the Ashes را “خشن و نابخشودنی” توصیف کردید. برای Remnant: efore the Ashes می توان از همین توضیحات استفاده کرد که شباهت زیادی به بازی های Souls داشت. در این رابطه ، چه شباهتهایی بین Chronos: قبل از خاکستر و Remnant وجود دارد؟

Chronos مانند Remnant به شدت از بازی هایی مانند Dark Souls و loodborne الهام گرفته شده است. یکی از بزرگترین تفاوت های Chronos با Remnant این است که Chronos کاملاً روی نبرد تن به تن متمرکز شده است. مانند Remnant و Dark Souls ، هرگز با این همه دشمن روبرو نخواهید شد مگر اینکه در این راه اشتباه بزرگی مرتکب شوید. هر نبرد باید یک چالش باشد و یک حرکت اشتباه می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد. به عنوان Remnant ، می توانید با خود به روشی محدود رفتار کنید. البته ، مبارزات بسیار دشوار است ، اما شما می توانید با ابزار مناسب بر آنها تسلط پیدا کنید. طرفداران نبردهای Darksiders 3 از نبردهای Chronos به خوبی آگاه هستند. البته این درگیری ها مانند Darksiders 3 جذاب نیستند ، زیرا شما یک انسان عادی هستید و یک سوار آخرالزمانی نیستید. برخلاف بازی های Dark Souls ، در اینجا درجه سختی را مشاهده می کنیم. ما یک داستان عالی و یک جهان عالی خلق کرده ایم و می خواهیم تا آنجا که ممکن است بازیکنان آن را تجربه کنند. ما سطح آسانی داریم تا بازیکنان بدون مجازات شدن بتوانند لحظاتی از تاریخ بازی را تجربه کنند و سطح سختی هم داریم که برای طرفداران سری Souls و جنگها چالش برانگیز است.

“داستان Remnant در واقع چند ماه پس از Chronos اتفاق می افتد ، و ما در حال ساخت داستان و دنیای Chronos بودیم در حالی که Remnant را توسعه می دادیم. این بدان معنی است که در Remnant ، ایده هایی را که در Chronos شروع کرده ایم کشف و گسترش می دهیم.” پیروی از این استراتژی به معنای که دیگر نیازی به ایجاد تغییرات عمده در Remnant نداریم. ”

مکانیک پیری در Chronos: efore the Ashes یکی از عناصر خاص و جالب در بازی است. می توانید در مورد این جنبه از بازی و تأثیرات آن کمی توضیح دهید؟

مکانیک پیری تأثیر قابل توجهی در کرونوس دارد و بر نحوه رشد شخصیت و توانایی های وی تأثیر می گذارد. با افزایش سطح خود ، امتیازات مختلفی بدست می آورید که می توانید صرف ارتقا character شخصیت ها کنید. هر یک از این به روزرسانی ها بسته به سن به امتیازات کم و بیش نیاز دارند. در کل می توانید شخصیت خود را در چهار دسته Vitality ، Strength ، Arcane و Agility ارتقا دهید. به عنوان مثال ، در 18 سالگی ، افزایش نشاط و قدرت به یک امتیاز نیاز دارد ، در حالی که Arcane به سه امتیاز نیاز دارد. Arcane بازتاب خردمندی به دست آمده با افزایش سن است. با مرگ شما پیر می شوید و با افزایش سن ، تعداد امتیازات لازم برای به روزرسانی هر شاخه تغییر می کند. نیرو گرانتر می شود و بازی arcane ارزان می شود.

همچنین ، با رسیدن به یک سن خاص ، هر بازیکن می تواند یکی از 3 مهارت را انتخاب کند. هر یک از این مهارت ها بسیار متفاوت است و شخصیت شما را تغییر می دهد. به عنوان مثال ، یک مهارت می تواند در دوران جوانی بسیار بر روی Arcane شما تأثیر بگذارد ، در حالی که یک مهارت می تواند Vitality شما را در سنین بالا تحت تأثیر قرار دهد و در واقع هر مهارتی می تواند در این راه به شما کمک کند. مهارت های بسیار بیشتری وجود دارد و شما نمی توانید همه آنها را یک باره بدست آورید. زیرا با انتخاب یکی از این سه توانایی ، دو توانایی دیگر از دسترس خارج می شوند.

به نظر شما این مکانیک پیر شدن باعث تکرار ارزش پخش بازی می شود؟

مکانیک پیری قطعاً به ارزش Chronos: efore the Ashes می افزاید. همانطور که گفتم ، حتی اگر سالی یکبار باید مهارت خاصی را انتخاب کنید ، دیگر نمی توانید مهارت های دیگری را انتخاب کنید. یا به عنوان مثال ، اگر به دنبال Arcane هستید ، بهتر است اجازه دهید شخصیت شما پیر شود و هزینه ارتقا آن پایین بیاید. این تصمیمات به شما امکان می دهد در یک دور بازی شخصیت متفاوتی ایجاد کنید و روی جنبه های مختلف تمرکز کنید. همچنین ، سلاح های مختلف در بازی به قدرت یا چابکی مختلفی نیاز دارند ، به این معنی که شما باید بسته به سلاحی که می خواهید یکی از این مهارت ها را ارتقا دهید. این بدان معنی است که با یک دور بازی نمی توانید تمام مهارت ها یا سلاح ها را بدست آورید.

چه مقدار تنوع در بازی از نظر سلاح و دشمن وجود دارد؟

در کرونوس تنوع خوبی وجود دارد. در کل 6 دسته اسلحه در بازی وجود دارد و هر یک از آنها برای داشتن بهترین عملکرد به Agility یا Strength نیاز دارند. هرچه بیشتر ارتقا دهید ، قدرت اسلحه در دست شما بیشتر خواهد بود. همچنین ، 4 نوع سنگ ابتدایی در بازی وجود دارد که آنها را پیدا می کند و با استفاده از آنها تعیین می کند که هنگام شارژ یا حمله به شما چه نوع خسارتی وارد می کنید. به عنوان مثال ، یک سنگ آتش باعث می شود که اسلحه شما برای مدت کوتاهی شلیک شود و حرکت آن سریعتر شود. این تفاوت زیادی در استراتژی های مبارزه ایجاد می کند ، زیرا دشمنان همچنین در برابر انواع خاصی از سنگ مقاوم هستند و یا خسارت بیشتری می بینند. به طوری که بازیکن می تواند ضعف هر دشمن را پیدا کند و از آن به نفع خود استفاده کند.

علاوه بر سلاح ، سپرهای مختلفی نیز وجود دارد. سپر اولیه بازی به طور کلی خوب است و به شما امکان می دهد برخی از بازدیدها را دفع کنید. همچنین سرعت پارای متوسطی دارد بنابراین می توانید ضد حمله ها را سازماندهی کنید. اما دو دسته دیگر از سپرها در بازی وجود دارد که برای سبک های خاص بازی طراحی شده اند. برخی از سپرها محافظت کمی دارند ، اما در عوض سرعت بالایی دارند ، بنابراین بازیکنان خبره می توانند به راحتی پارتی بزنند و به حملات دشمن حمله کنند. در مقابل ، برخی از سپرها سرعت کمی دارند ، اما برای جذب چندین ضربه قبل از شکسته شدن محافظ دفاع مناسب هستند.

حدوداً چه مدت طول می کشد تا Chronos: efore the Ashes به پایان برسد؟

مدت زمان لازم برای تکمیل Chronos: efore the Ashes کاملا به مهارت بازیکن و علاقه آنها به جستجو در دنیای بازی بستگی دارد. اگر فقط می خواهید داستان اصلی را بازی کنید ، احتمالاً 12 ساعت وقت خواهید گذاشت. اما کسانی که دوست دارند تمام سلاح های بازی را جستجو و پیدا کنند ، حدود 15 ساعت سرگرم می شوند.

در کرونوس تنوع خوبی وجود دارد. در کل 6 دسته اسلحه در بازی وجود دارد و هر یک از آنها برای داشتن بهترین عملکرد به Agility یا Strength نیاز دارند. هرچه بیشتر ارتقا دهید ، قدرت اسلحه در دست شما بیشتر خواهد بود. همچنین ، 4 نوع سنگ ابتدایی در بازی وجود دارد که آنها را پیدا می کند و با استفاده از آنها تعیین می کند که هنگام شارژ یا حمله به شما چه نوع خسارتی وارد می کنید.

Remnant: از Ashes پشتیبانی خوبی پس از راه اندازی داشت. آیا برنامه های مشابهی برای Chronos: قبل از خاکستر دارید یا این بازی قرار است یک تجربه کامل باشد؟

Chronos: قبل از Ashes قرار بود از ابتدا یک تجربه کامل باشد و داستان قهرمان را کامل کند. فعلاً برنامه ای برای تغییر این موضوع نداریم. داستان Remnant تنها چند ماه پس از Chronos رخ می دهد و اگر به دنبال محتوای بیشتری هستید ، می توانید.

آیا برنامه ای برای نسخه های ویژه سری PlayStation 5 و Xbox X / S دارید؟

Chronos: قبل از Ashes از طریق سازگاری به عقب در PlayStation 5 و Xbox Xbox به طور کامل در دسترس خواهد بود.

چه فریم ریت و رزولوشن ای برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دارید؟ کنسول های پرو چطور؟

هدف ما در همه کنسول ها نرخ ثابت فریم 30 فریم در ثانیه است.

همچنین ، شما چه نوع عملکردی را برای سوئیچ در نظر دارید ، چه در حالت دستی و چه در حالت متصل؟

این بازی در حالت دستی با وضوح 720p و در حالت متصل با وضوح 900p ارائه می شود.

PlayStation 5 دارای یک حافظه SSD فوق العاده سریع با پهنای باند 5.5 گیگابایت بر ثانیه است که اکنون از سایر SSD های دیگر سریعتر است. توسعه دهندگان چگونه می توانند از این SSD استفاده کنند و تفاوت آن با SSD X-X X Series چیست؟

این دستاورد اصلی نسل بعدی است. بارگیری صفحات می تواند بسیار طولانی باشد و بهینه سازی آن دشوار است. من فکر می کنم این یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

سری Xbox S نسبت به دو کنسول دیگر کنسول ضعیف تری است و هدف مایکروسافت از وضوح تصویر 1440p و 60fps است. فکر می کنید این ادعا برای نسل های بعدی نیز ادامه داشته باشد؟

دلیل ساخت سری Xbox S را می فهمم. اما از منظر توسعه بهتر است که روی یک کنسول تمرکز کنید. مطمئن نیستم بازار به این مدل دو کنسولی پاسخ مثبت می دهد یا خیر.

Chronos: efore the Ashes در تاریخ 1 دسامبر سال 2020 در پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، رایانه شخصی ، نینتندو سوییچ و سرویس استودیو استریم منتشر می شود.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید