بلاگ

دلیل پیروی انحصاری‌های سونی از سیاست Ghost Of Tsushima: Legends چیست؟

شبح تسوشیما به یکی از بزرگترین موفقیت های سونی در نسل 8 تبدیل شده است. سونی توانسته است IP های جدید زیادی از جمله Horizon Zero Dawn و loodborn را به گیمرهای این نسل معرفی کند ، اما شاید محبوب ترین آن Ghost of Tsushima باشد. اگرچه این بازی توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفت ، اما با استقبال بی نظیری از سوی گیمرها روبرو شد و رکوردهایی مانند بالاترین امتیازات کاربر برای همه بازی های PlayStation 4 را در وب سایت Metacritic به دست آورد. هیچ کس انتظار انتشار یک قسمت چند نفره کاملاً پولی از این بازی را نداشت ، زیرا بازی Ghost of Tsushima دارای یک قسمت داستانی کاملاً کامل است که می توانید با ماموریت های جانبی بیش از 50 ساعت از آن لذت ببرید. اما این اتفاق افتاد و استودیوی ساکر پانچ حالت همکاری آنلاین مبتنی بر غنیمت را در قالب Legends به گیمرها معرفی کرد. Legends یک بسته الحاقی کامل بود و می توانست با قیمت بالاتری ارائه شود ، اما بدون هزینه اضافی برای خریدار. انتشار نسخه اصلی بازی پس از انتشار ، به بخش یک بازیکن برخورد نکرد. در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که چرا چنین سیاست هایی توسط همه شرکت های انحصاری سونی باعث محبوبیت بیشتر این بازی ها می شود.

یکی از دلایل محبوبیت بیشتر بازی های سونی در نسل 8 این است که ناشران نیمی از بازی های خود را با اتکا به به روزرسانی های پس از انتشار و افزودن محتوا در آینده منتشر می کنند. Sony Games Innovation ، نسلی که سعی در بهره برداری از IP های خاص دارد ، در قالب محتوایی کاملاً پیچیده ارائه می شود. با پرداخت 60 دلار می توانید بازی را کاملاً تجربه کنید و مجبور نیستید برای خود بازی هزینه کنید.

یکی از دلایل محبوبیت بیشتر بازی های سونی در نسل 8 این است که ناشران نیمی از بازی های خود را با اتکا به به روزرسانی های پس از انتشار و افزودن محتوا در آینده منتشر می کنند. Sony Games Innovation ، نسلی که سعی در بهره برداری از IP های خاص دارد ، در قالب محتوایی کاملاً پیچیده ارائه می شود. با پرداخت 60 دلار می توانید بازی را کاملا تجربه کنید و مجبور نیستید در بازی هزینه کنید. به عبارت دیگر ، باید باشد. سونی بسته های الحاقی زیادی برای بازی ها ارائه نمی دهد و عناوین شاخص مانند God of War و The Last of Us Part II قبلاً بسته های الحاقی داستانی نداشته اند.

البته سونی پس از انتشار از بازی به خوبی پشتیبانی می کند و عناوینی مانند Horizon Zero Dawn ، God of War و Last of Aspart II پس از انتشار مواردی از جمله سطح دشواری جدید و حالت های جدید Game Plus را دریافت کردند. بود. با این حال ، در مقایسه با محتوای رایگان ساکر پانچ که به شبح تسوشیما ارائه می شود ، پشتیبانی از این نسخه مهم نیست. اگرچه این بازی چند ماه پیش منتشر شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت ، اما Soccer Punch یک حالت چند نفره کاملا رایگان به نام Legends را معرفی کرده است. افسانه ها نوید یک حالت همکاری آنلاین را می دادند ، اما هیچ کس حتی نمی دانست که این تجربه چقدر عمیق و جالب است.

این حالت که می تواند توسط یک توسعه دهنده دیگر به یک بازی کامل 60 دلاری تبدیل شود ، به عنوان یک بسته الحاقی رایگان به عنوان اضافه شده است و در حال حاضر گیمرها را در بخش پخش کننده با حداکثر ده ها ساعت محتوا ارائه می دهد. .. افسانه ها نوید یک حالت همکاری آنلاین را می دادند ، اما هیچ کس حتی نمی دانست که این تجربه چقدر عمیق و جالب است.

در حقیقت ، Ghost Of Tsushima: Legends یک بازی مشترک مبتنی بر غنیمت است که در Sushima تنظیم شده است. این بازی دارای یک کلاس کاملا جدید شخصی شده و یک سیستم دنده کاملاً منحصر به فرد طراحی شده است. در آینده ، حملات در این بخش نیز انجام خواهد شد. این حالت که می تواند توسط یک توسعه دهنده دیگر به یک بازی کامل 60 دلاری تبدیل شود ، به عنوان یک بسته الحاقی رایگان به عنوان اضافه شده است و در حال حاضر گیمرها را در بخش پخش کننده با حداکثر ده ها ساعت محتوا ارائه می دهد. .. برای این بازی هیچ پرداخت درون برنامه ای وجود ندارد و Legends کاملا رایگان است. اگر Soccer Punch تصمیم به حمایت از این موضوع در آینده و فراتر از فصل اول بگیرد ، می توانیم شاهد فروش و افزایش محبوبیت Ghost Of Tsushima حتی در آغاز نسل 9 باشیم.

استراتژی مشت مشت فوتبال بسیار جالب است و یک حالت تک نفره بی عیب و نقص و با کیفیت بالا را با همان سبک و سیاق انحصار خود سونی ، با یک بخش آنلاین در محبوب ترین بازی های مبتنی بر قرعه کشی به سبک چند نفره ارائه می دهد. استارت آپ. بخش تک نفره در حال حاضر کمبود بازی های تک نفره با کیفیت بالا را تجربه می کند ، زیرا سونی ، نینتندو و شاید Capcom تنها ناشرانی هستند که به طور مرتب چنین بازی هایی را ارائه می دهند. بازی خود را برجسته کنید. آرام آرام به محبوبیت می رسد. در مرحله بعدی ، ما یک بخش چند نفره را برای جذب افرادی که به حالت تک نفره علاقه مند نیستند به بازی و محتوای بیشتر را در دسترس کسانی که قبلاً بازی را خریداری کرده اند ، فراهم می کنیم.

این استراتژی منحصر به فرد نیست و نینتندو چندین حالت چند نفره را به بازی Super Mario Odyssey اضافه کرده است. احتمالاً نام GTA5 را شنیده اید که با اتخاذ همان استراتژی به یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ تبدیل شده است. خود سونی قصد دارد حالت چندنفره ای را برای The Last of Us Part II عرضه کند و در صورت ادامه ، ممکن است در آینده بتواند به استراتژی کلی انحصار سونی دست یابد. واضح است که سونی قبلاً مخاطبان خاص خود را در بازار بازی ها پیدا کرده است و تقریباً تمام انحصار آنها بازی های تک نفره و داستان های ماجراجویی اکشن است. البته عناوینی مانند Dreams و Gran Turismo Sport متفاوت هستند ، اما بیشتر منتقدان و توجه بازار یکی هستند.

استراتژی Soccer Punch بسیار جالب است ، و یک حالت تک نفره با کیفیت و بدون نقص را ارائه می دهد که دارای همان سبک و سیاق همان انحصارهای خود سونی است و سپس یک بخش آنلاین را در محبوب ترین سبک چند نفره ، بازی های مبتنی بر قرعه کشی راه اندازی می کند. این اقساط پخش کننده ، بازی شما را برجسته و محبوب خواهد کرد. سپس یک بخش چندنفره ارائه می دهید تا کسانی که علاقه ای به حالت تک نفره ندارند به بازی جذب شوند و کسانی که قبلاً بازی را خریداری کرده اند محتوای بیشتری داشته باشند.

البته نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که می توانید از طریق بازی های چند نفره سرویس گرا سود زیادی بدست آورید. اما این بدان معنا نیست که همه باید سعی کنند کلون Fortnite یا Destiny خود را ایجاد کنند و در واقع موفقیت سونی و نینتندو در این نسل ناشی از عدم پیوستن به روند بازی های چند نفره است و آنها را به یک محصول ویژه در بازار اشباع تبدیل می کند. ارائه می دهد. ناشران دیگری مانند Capcom یا Nintendo دستی در بازار بازی های چند نفره داشته اند. به عنوان مثال ، برای هر Super Mario Odyssey یا The Legend of Zelda: reath of the Wild ، Splatoon 2 یا Super Smash ros. همچنین Ultimate یا Capcom چند نفره Resistance را برای Resident Evil 3 معرفی کرده است. اما سونی ترجیح داد بیشتر یک نسل را فقط در یک طرف بازار بگذراند و شاید سرانجام فهمیدند که می توانند تجربه چند نفره خوبی را ارائه دهند بدون اینکه در جذابیت اصلی آنها به خطر بیفتد.

منظور من این است که اگر در آینده سونی ، هنگام انتشار یک بازی تک نفره با کیفیت عالی و کامل ، یک بخش چند نفره را نیز برای آن ارائه دهد ، هیچ کس ناراحت نخواهد شد. این استراتژی باعث می شود بازی برای مدت طولانی تری در رادار باقی بماند و سونی بدون تخریب بازی های تک نفره وارد بازار چند نفره می شود. در این حالت ، اگر به قسمت چند نفره اهمیتی نمی دهید ، به سادگی آن را نادیده می گیرید. اما اگر مانند من از انجام بازی با دوستان لذت می برید ، اکنون دلایل بیشتری برای بازگشت به بازی دارید. چه مشکلی دارد که Horizon Forbidden West دارای بخشی از داستان چند نفره باشد؟ شایعات حاکی از آن است که Guerrila Games افرادی را برای یک پروژه چند نفره استخدام می کند و ممکن است این پروژه جدا از خود غرب ممنوع نباشد ، بلکه بخشی جداگانه از بازی باشد.

فکر می کنم در آینده شاهد بیشتر این برنامه ها از استودیوی سونی و پلی استیشن باشیم. البته من شخصاً دوست دارم این قسمت های چندنفره را ببینم به شرطی که روی کیفیت نهایی داستان تأثیر نگذارد و استودیوها را تحت فشار قرار دهد. اما اکنون نوبت شماست که نظر خود را با ما در میان بگذارید و به ما بگویید آیا می خواهید یک قسمت چند نفره را در بازی های سونی ببینید یا خیر.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید