بلاگ

بزرگترین اشتباه در طراحی لوگو

طراحی و ساخت لوگو برای تیم یکی از کارهای ضروری و در عین حال لذت بخش و سرگرم کننده است . مخصوصا اگر روی افزایش مهارت خود در این زمینه کار کنید می تواند به سرعت پیشرفت خوبی در طراحی لوگو های جذاب و جالب داشته باشید و برای دیگران هم لوگو بسازید. اما اشتباهاتی هم در این کار وجود دارد که انجام آن ها شما را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد. برای انجام صحیح طراحی و آموزش سبک مناسب در طراحی لوگو حتما سعی کنید مطالعه و تمرین زیادی کنید.

 

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است! به یاد داشته باشید که آرم شما یکی از عناصر اصلی کسب و کار شما است ، باید یکی از به یادماندنی ترین ، بی نظیرترین و بی نظیرترین آنها باشد. اجتناب از اشتباه و اشتباه آسان است. برای کمک به شما در ساختن بنری که فروش فعلی و بالقوه شما را از بین ببرد ، در اینجا چند نمونه از رایج ترین اشتباهات در ساخت بنر آورده شده است!

 

1. افکار از دست رفته
هنگام ایجاد یک بنر ، ابتدا باید به پیامی که از آن عکس گرفته شده توجه کنید. بسته به بازار هدف و نوع برندی که در حال توسعه آن هستید ، می خواهید آن تجارت را نشان دهید. حتی قبل از شروع به طراحی ، از خود بپرسید: می خواهم چه پیامی برای شش مشتری ارسال کنم؟ روی این ایده کار کنید تا چند نشانه درست کنید و سپس بهترین تناسب را انتخاب کنید! فراموش نکنید که از دوستان و خانواده خود ایده ، اطلاعات و نظرات بخواهید! از دست دادن نام تجاری می تواند تأثیر بسزایی در تجارت شما داشته باشد.

2. از حروف زیادی استفاده کنید
هنگام ساخت یک بنر ، ابتدا باید به پیام توجه شود. بدیهی است که می توانید پیام ، متن یا عبارت مناسب را پیدا کنید … اگر مخاطبان شما نتوانند آن را بخوانند ، شما با مشکلی روبرو خواهید شد! استفاده بیش از حد از ورق ها یا به اشتباه می تواند بر تصویر کلی بنر شما تأثیر بگذارد. اطمینان حاصل کنید که آنها از یک یا دو قلم (بالا) استفاده می کنند و توانایی خواندن دارند.

3. اشکال و اشکال مختلف
هنگام طراحی بنر ، چه برای شما و چه برای مشتری ، مطمئن شوید که متناسب با هدف بازاریابی شما باشد. وقتی به محیط و / یا ظاهر نگاه می کنیم ، این علائم دو معنی دارند ، همه آنها را دیده ایم و قطعاً باید از آنها اجتناب شود! بهترین راه برای اطمینان از تیز به نظر رسیدن آرم ، مشاوره گرفتن از دوستان و خانواده است ، آنها ممکن است چیزی را مشاهده کنند که شما نمی بینید!

4. اشتباهات دستوری یا غلط املایی
ما زیاد به شما نمی گوییم: قبل از اینکه بنر در وب سایت ظاهر شود ، تأیید کنید. چطور؟ خوب ، برای مبتدیان ، اشتباهات ، چه از نظر گرامری و چه از نظر هجی ، می توانند برخی از انگ ها را از بین ببرند. معمولاً اگر مشاغل نتوانند با موضوعی به اندازه آرم خود هجی کنند یا اشتباه کنند ، شما آن را جدی نمی گیرید.

5. کپی کردن
خوب ، این یکی داده شده است اما هنوز هم اشتباهی است که باید به آن توجه کنیم. تشویق شما از روی آرم های موجود محدودیتی ندارد اما کپی نمی کند … ممکن است به شدت مجازات شوید! کپی کردن آرم های دیگر اعتبار شما را از بین می برد. به یاد داشته باشید ، شما می خواهید لوگوی شما به یاد ماندنی و منحصر به فرد باشد!

6. اعتماد بیش از حد به روندها
اگر ایده خوبی برای یک آرم دارید ، به آن پایبند باشید. البته ، برای تحت تأثیر قرار دادن شما ، می توانید به بزرگترین روند آرم سال 2017 اعتماد کنید ، اما همچنین می توانید یک آرم ایجاد کنید که مدت زمان زیادی از تأخیر گذشته و متناسب با سن باشد. بنابراین ، از رنگ های خنثی ، یک قلم قابل خواندن عالی استفاده کنید و هنگام ایجاد یک شاهکار به روده خود بچسبید. ما به شما و ایده های خلاقانه شما ایمان داریم!

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید