بلاگ

آموزش نحوه افزودن سایه در طراحی لوگو

یکی از چیزهایی که هنگام آموزش طراحی لوگو می توانید از آن ها ایده بگیرید و برای لوگوی خاص خود از آن استفاده کنید بررسی روند شرکت های بزرگ و معروف برای ساخت لوگو است. این یکی از نکات مهم در ایده پردازی برای آموزش طراحی لوگو است.

در طول زمان با تغییراتی که در سلیقه ی افراد ایجاد می شود معیار های محبوبیت نیز در آموزش طراحی لوگو عوض شده و به عبارت دیگر طرح و شیوه ی جدیدی مد می شود که در دوره های مختلف آموزش طراحی لوگو می بینید. مثلا گاهی آرم های شلوغ، ترند هستند ولی پس از گذشت زمان آرم های ساده و نحوه طراحی لوگو به این شکل طرفداران بیشتری جذب می کنند و آموزش طراحی لوگو ساده محبوب تر می شود و جایگزین می شوند و هر بار افکت های جدیدی به آموزش طراحی لوگو اضافه می شود.

یکی از مواردی که امروزه در آموزش طراحی لوگو های ساده  و جذاب بیان می شود استفاده از سایه در طرح های لوگو است.

بیایید آموزش طراحی لوگو امروز را از سری دوره طراحی لوگو شروع کنیم.

 

با آموزش طراحی لوگو و ایده پردازی لوگو یاد بگیرید که سایه زنی دقیقاً چیست؟
سایه زدن یک انتقال تدریجی از یک رنگ به رنگ دیگر است. این فرآیند مدتهاست که در نقاشی و اینترنت استفاده می شود. به عنوان مثال قرمز را در نظر بگیرید. اگر یک نقطه زرد اضافه کنید ، رنگ اصلی آن یکسان نخواهد بود ، اما رنگ نارنجی بیشتری خواهد داشت. اگر از این دو رنگ در کنار هم استفاده کنید ، سایه های قرمز خواهید داشت. بهترین مثال در این دوره طراحی لوگو برای سایه زدن یک رنگ طبیعی ، به سادگی طلوع یا غروب خورشید است. آبی آسمانی در انتهای روز با رنگ صورتی یا نارنجی پر می شود. سایه اندازی رنگ در طی دهه 1990 و اوایل 2000 بسیار محبوب بود.

پس چرا سایه ها را به لوگوی خود اضافه می کنیم؟ این یک روش بسیار معمول ، مرسوم ، مد روز و چند رنگ در آموزش طراحی لوگو است که به خوبی در وب کار می کند. این یکی از داغترین روند تبلیغات در سال 2020 است. سایه زدن همچنین به شما کمک می کند پیامی را که می خواهید برای مشتریان بالقوه ارسال کنید در عین داشتن یک اثر کاملاً هماهنگ ، انتقال دهید. اگر در حوزه دیجیتال سخت کار می کنید و می خواهید مشتریان جوان را هدف قرار دهید ، این باید در نظر گرفته شود.

به کمک آموزش طراحی لوگو رنگ های مناسب را انتخاب کنید
برای یادگیری طراحی لوگو و ایجاد یک لوگوی سایه دار که زیبا به نظر می رسد چه کاری می توانید انجام دهید؟ یکی از مهمترین عناصر انتخاب رنگ است. ما می دانیم که انتخاب رنگ مناسب برای آرم شما مهم است زیرا رنگها منطقی هستند. به عنوان مثال ، اگر محصولات ارگانیک ایجاد کنید ، رنگ سبز رنگ مرتبط با این بخش است ، در حالی که رنگ صورتی اغلب با محصولات زنانه مرتبط است. برای دریافت یک آرم سایه دار ، با پیدا کردن رنگ اصلی آن شروع کنید. این مستلزم ارائه بهتر تجارت شما از جمله محصولات و ارزشهای شما است. سپس از چرخ رنگ استفاده کنید تا رنگ دوم را برای سایه زدن پیدا کنید. اگر یک نتیجه هماهنگ می خواهید ، اکیداً توصیه می کنیم از رنگ پایه خود خیلی دور نشوید.

چند نکته در آموزش ایده پردازی لوگو برای موفقیت افزودن سایه به آرم خود
ایجاد یک آرم با سایه متناقض آسان است. در این آموزش طراحی لوگو چند نکته برای ایجاد موفقیت آمیز این نوع آرم آورده شده است.

1- حداکثر 3 رنگ را انتخاب کنید

هرچه بیشتر رنگ اضافه کنید ، احتمال تغییر اثر سایه در آرم شما بیشتر است. اگر اصول طراحی لوگو را رعایت کنید، اغلب دو رنگ برای یک نتیجه متعادل زیبا کافی است و .

تصاویر وبلاگ طراحی لوگو رایگان تصاویر وبلاگ طراحی لوگو رایگان

2- رنگهایی را انتخاب کنید که به خوبی با هم کار کنند

بیشتر اوقات در آموزش ایده پردازی لوگو می بینید که ، شعارهای دارای سایه ، از رنگهای مشابه روی چرخ رنگ استفاده می کنند. این نتیجه سازگارتر و محتاطانه کمتر است. به عنوان مثال در این آموزش طراحی لوگو، شما می توانید با بنفش و قرمز یا سبز و زرد کار کنید.

 

خب بیایید آموزش ایده پردازی لوگو را ادامه دهیم.

3- سایه زنی باید پیام درستی ارسال کند

شرکت شما نماینده چیست؟ ارزشها و مخاطب هدف آن چیست؟ مهم است که هنگام آموزش لوگو سازی و یا طراحی آرم خود با سایه ، این نکته را در نظر داشته باشید. اگر می خواهید احساس ذن را القا کنید ، با توجه به نکات اموزش درست كردن لوگو، ترکیبی از بنفش و آبی می تواند بهتر از قرمز و نارنجی عمل کند.

 

4- ترکیبات مختلف را امتحان کنید

ممکن است لازم باشد قبل از یافتن رنگ هایی که سایه مناسبی برای آرم شما ایجاد می کنند ، رنگ های مختلفی را آزمایش کنید. همچنین مهم است که سایه بان در رسانه های مختلف خوب به نظر برسد. بنابراین ، مطمئن شوید که نسخه سفید یا سیاه آن خوب به نظر می رسد.

 

ایجاد سایه در FreeLogoDesign با کمک آموزش ایده پردازی لوگو
ایجاد سایه بان در FreeLogoDesign Logo Editor بسیار آسان است. با انتخاب رنگ از رنگ های سمت راست شروع کنید. سپس روی + + کنار مربع با رنگ انتخاب شده در داشبورد کلیک کنید. سپس می توانید رنگ دیگری اضافه کنید تا سایه ایجاد شود. می توانید سایه های مختلف را تجربه کنید و با شفافیت بازی کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. می توانید به هر تعداد دلخواه رنگ اضافه کنید ، اما همانطور که در آموزش نحوه طراحی لوگو ذکر شد ، ما در این آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور حداکثر 3 رنگ را توصیه می کنیم تا جلوه ای که اکنون بسیار مرسوم است را حفظ کنید. برای ایجاد سایه ای متعادل اغلب دو رنگ کافی است.

 

3 نمونه آرم با سایه
بسیاری از شرکت ها از آرم های سایه دار استفاده می کنند. در اینجا سه ​​نمونه وجود دارد که به شما الهام می گیرند.

موزیلا فایرفاکس

Mozilla Firefox برای اولین آرم خود از سایه زنی استفاده کرده است. با گذشت زمان و طی دوره های مختلف آموزش ایده پردازی لوگو، سایه آرم Mozilla Firefox به نسخه ای که امروز می شناسیم به روز شده است. با سایه های مختلف آبی کره زمین یا کت قرمز و زرد یک پاندا قرمز ، این یک مثال عالی در آموزش طراحی لوگو برای دنبال کردن است اگر می خواهید یک آرم با سایه ایجاد کنید. سایه ها برای رنگ های گرم و سایه برای رنگ های ملایم برای حفظ هماهنگی وجود دارد.

 

اینستاگرام

وقتی اینستاگرام تصمیم گرفت آرم جدید خود را در سال 2016 معرفی کند ، قطعاً به سایه انداختن روند آرم کمک کرد. صفتهایی که نشان دهنده این مانترا هستند ، ساده ، ساده ، سرگرم کننده و مدرن هستند. بر خلاف دیگران و سایر دوره های آموزش طراحی لوگو، تیم اینستاگرام تصمیم گرفت از سایه زمینه استفاده کند ، که هنگام ایجاد آرم خود نیز یک گزینه است. علاوه بر این ، ما معتقدیم که این بازسازی یکی از موفق ترین است.

پرونده: logo logo 2016.svg – ویکی پدیا

FreeLogoDesign

در سال 2019 ، ما به کمک آموزش ایده پردازی لوگو آرم خود را برای به روزرسانی دوباره طراحی کردیم. ما نسخه های مختلفی از آرم خود را ایجاد کرده ایم ، از جمله یک نسخه سایه دار فیروزه ای و آبی از نماد.

اینجا مقاله ی آموزش ایده پردازی لوگو را به پایان می رسانیم و ادامه ی آموزش طراحی لوگو را در پست های بعدی خواهیم داشت.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید