بلاگ

آموزش اودیشن برای تدوینگران حرفه ای

امروز میخواهیم  برای حرفه ای های ویدیویی که هنوز با این برنامه ویرایش صدا کار نکرده اند ، این آموزش اودیشن را از ابتدا شروع کنم. اگرچه Audition با برنامه ویرایش فیلم Premiere Pro Adobe ادغام می شود ، همچنین می توانید آن را در جریان کار Final Cut Pro 7 / X یا Avid Media Composer ادغام کنید.

در این پست ما به ویژگی های Adobe Audition و نحوه اتصال آن به سایر برنامه های ویرایش ویدیو می پردازیم.

چرا ممیزی؟
استماع منظم 2

بسیاری از ویراستاران از After Effects برای گرافیک حرکتی و جلوه های تصویری استفاده می کنند ، زیرا ابزاری ویژه است. مطمئناً ، شما می توانید کارهای مشابه زیادی را در یک برنامه ویرایش ویدئو انجام دهید ، اما After Effects یک جعبه ابزار قدرتمندتر است که برای کار با موشن گرافیک طراحی شده است. درمورد استماع صوت نیز می توان همین را گفت. بله ، شما می توانید در همه برنامه های محبوب ویرایش با صدا کار کنید ، اما Audition برای کارهای معمول قدرت ، کنترل و سرعت بیشتری به شما می دهد.

اگر به غیر از تمیز کردن و تسطیح ساده کار دیگری انجام دهم ، از تست شنیداری استفاده می کنم زیرا دارای ویژگی های صوتی قدرتمندی است که در برنامه ویرایش یافت نمی شود. برخی از آنها توانایی تغییر رنگ آهنگ ، رنگ کلیپ / گروه ، قفل کردن آهنگ به موقع ، تنظیم میزان کلیپ و ترازبندی خودکار گفتار هستند. برای آموزش های ویدئویی ، Adobe TV یک نقطه شروع خوب برای دیدن آنچه ممیزی می تواند انجام دهد است.

کاهش صدا ، تنظیمات از پیش تعریف شده و قفسه جلوه ها
تست شنوایی در کاهش صدای ناخواسته کار بزرگی انجام می دهد. این ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد که روی نویز باند پهن (فرکانس ثابت) از جمله کاهش نویز و اثر Dehummer کار می کنند. برای صداهایی مانند آهنگ های زنگ و آژیرها (با فرکانس مختلف) ، افکت Remover Sound جدید در Audition Creative Cloud معجزه می کند. Streaming Media در اینجا نحوه آموزش Remover Sound و سایر ویژگی های جدید CC را دارد

Audition پیش تنظیمات زیادی را ارائه می دهد ، که Premiere Pro این کار را نمی کند. ایستگاه از پیش تعیین شده از پیش تعیین شده برای استماع می تواند برای سردبیرانی که واقعاً نمی دانند از کجا شروع کنند ، مفید باشد.

همکار وبلاگ PB ، آرون ویلیامز به تازگی شکاف EQ را در Premier Pro بررسی کرده است تا جایی برای گفتگو شما ایجاد کند. نکته عالی ، اما من ترجیح می دهم این کار را در یک استماع انجام دهم ، زیرا یک EQ از پیش تعیین شده برای آن وجود دارد (جلوه ها> ویژه ها> تسلط بر).

تسلط بر تنظیمات از پیش تعیین شده – فضای آواز را باز کنید

همچنین جلوه های Rack وجود دارد که به شما امکان می دهد حداکثر 16 افکت را با تنظیمات از پیش تعیین شده برای کارهای معمول مانند گفتار صوتی ترکیب کنید.

 

کار با برنامه های ویدیویی (Adobe و دیگران)
ویرایش برنامه ها

دو روش برای ارسال پرونده به / از مرحله برتر آزمون استماع وجود دارد:

یک فایل واحد از Premiere Pro ارسال کنید ، تغییراتی ایجاد کنید و سپس تغییرات بلافاصله در Premiere Pro به روز می شوند. من قبلاً در اینجا درباره جزئیات مقاله نوشتم.
دنباله ای را از Premiere ارسال کنید ، تغییراتی ایجاد کنید و سپس مخلوط ها یا رگه های جداگانه را به Premiere Pro صادر کنید. من قبلاً در اینجا درباره جزئیات مقاله نوشتم.
OMF همچنین می تواند از Premiere Pro صادر شود. این کار هنگامی مفید است که بخواهید پروژه Premiere Pro را به یک شخص صوتی در یک دستگاه آنلاین تحویل دهید (یا مستقیماً آن را به کامپیوتر خود بفرستید و سپس پرونده های تست را برای آنها جمع آوری کنید.) برای راهنمایی مراحل Premiere Pro را بررسی کنید.
همچنین ، After Effects دارای قابلیت دایره ای داخلی با Audition است:

یک فایل صوتی از After Effects به Audition ارسال کنید (در AE ، ویرایش> ویرایش در Audition را انتخاب کنید). تغییراتی ایجاد کنید و بلافاصله در After Effects به روز می شوند. Todd Kopriva از Adobe در اینجا روند اساسی را نیز پوشش می دهد.
ویدیویی را با یک فایل صوتی از After Effects (ویرایش> ویرایش) ارسال کنید. تغییراتی ایجاد کنید و صدا را به صورت دستی در After Effects اضافه کنید. Chris Myers دارای دو آموزش ویدئویی در مورد این روند در ائتلاف Pro Video است.
اگرچه Final Cut Pro اپل به راحتی با محصولات ویدئویی Adobe با Audition کار نمی کند ، هنوز روش هایی وجود دارد که می توانید آن را در جریان کار ویرایش ویدئو قرار دهید:

Audition همچنین می تواند پرونده های OMF را از FCP 7 وارد کند. شما OMF را از FCP 7 صادر می کنید که می تواند برای تست وارد شود. لری جردن در اینجا یک آموزش در مورد چگونگی عملکرد آن دارد.
اگر از FCP X استفاده کنید کمی پیچیده تر است (شاید نسخه جدید منتشر شده در ماه دسامبر این مسئله را برطرف کند). XML را صادر کنید ، سپس با استفاده از برنامه 50 دلاری Xto7 برای Final Cut Pro ، که در Premiere Pro باز است ، آن را به FCP 7 XML تبدیل کنید و از طریق پیوند پویا به تست وصل شوید.
سرانجام ، می توانید OMF را برای استفاده برتر از Avid صادر کنید:

توسط مدیا آهنگساز ، به عنوان OMF منتشر خواهد شد. با این حال ، به نظر می رسد Avid با فاصله AAF (که ممیزی پشتیبانی نمی کند) و OMF در حال پیشرفت است. این پست از انجمن Avid روند کار را پوشش می دهد.

بدون دیدگاه

0

دیدگاه تان را ثبت کنید